jessicawillhelmina

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Jessica Lundström - 1 maj 2010 15:07

Plattade nyss håret. Om en timme drar jag till Ellinor<3. Klockan 6-halv7 åkar vi med Paulina till festen. Tänker fixa mig klart hos Ellinor och så ska hon få vara med o välja vad jag ska ha på för kläder på festen. Har nu också packat allt klart, för efter festen far jag till Ellinor övernatt. Men ska fara o äta bullar nu, om dom e klara.

Pussar

Av Jessica Lundström - 1 maj 2010 12:43

Nu har jag äntligen varit i duschen, nu känns det bättre! ;) Har också fixat naglarna - kommer bild längre ner. Snart blir det mat, vi ska äta franskisar och knackkorv ;) Vi tänkte grilla först men det är ju så dåligt väder, så vi grillar imorgon istället. Ska nog smälla i mig en struva eller vad det nu sen heter, innan jag drar på fest ikväll. Men dom köpta struvorna är inte alls lika goda som dom hembakade. Eller vad säger ni?
Pussar

  

Mycket dålig bild, för den är tagen med webbcammen.

Såhär gjorde jag:

1. Lackade med ljusrosa - lät det torka

2. Satte på blommorna eller vad det nu sen är

3. Målade över med genomskinligt

Av Jessica Lundström - 1 maj 2010 11:17

Herreguud. Har suttit vid datan sen jag steg upp och inte har jag gjort något annat. Borde verkligen gå i duschen, men  jag orkar inte. Jag känner mig jätte lat och trött, men endå har jag så mycket fiilis inom mig som bara vill komma ut. Men ska nog sprara den tills ikväll, den kommer nog allt att behövas! ;) För några timmar sen ösregnade det, just var det sol, men nu är det fan mulet igen. Fan! Åt nyss upp det sista i min haribo-godispåse. Men som tur har jag en likadann till! Funderar ännu på vad jag ska ta på ikväll. Svarta leggins-jo, rosa linne-jo, men ska jag ta t-shirt, linne eller långärmad till? Snälla hjälp mig! ;)

Pussar

Av Jessica Lundström - 1 maj 2010 09:49

Första kommentaren idag! xd Av: www.patriciaas.bloggplatsen.se ;)<3

Av Jessica Lundström - 1 maj 2010 09:20

Vilken svensk bloggerska tycker ni mest om, vilken blogg läser ni mest?

- Foki ~ www.fokis.se
- Kissie ~ www.kissies.se
- Paow ~ www.paow.se
- Dessie ~ www.dessies.se
- Blondinbella ~ www.blondinbella.se
- Kenza ~ www.kenzas.se
Eller någon annan?
Själv läser jag Kissies, Dessies och Fokis blogg :)

Av Jessica Lundström - 1 maj 2010 09:02

Jag gillar denhär låten. Hittade den på en blogg, och har länge sökt den men aldrig hittat och vetat vad den heter ;)

Av Jessica Lundström - 1 maj 2010 08:04

Idag vaknade jag 20 i nio, så jag tog min laptopp och satte mig i sängen. Ska snart äta morgonmål, skulle jag tro. Ingen är ännu inte på msn, okej, klockan är ju liksom 11 över nio (i finland). Idag ska jag:

- Duscha

- Fixa naglarna med blommor och sånt

- Välja kläder till kvällen

- Läsa på Franska-prov

- Städa

Och sånt.

Annar så längtar jag grymt mycket till kvällen, kanske endå blir roligt? :) Man vet ju aldrig, man har ju sina närmaste med där så nog kommer man ha kuul alltid!

Så här ser jag ut just nu:

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! Jag är en tjej på 14 höstar som bor i en liten by nere i södra Finland. Är förstås en stolt finlandssvensk ;) Jag tycker om att vara med vänner, sjunga, dansa och vara på datan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards