jessicawillhelmina

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Jessica Lundström - 6 maj 2010 19:33

Kom in vid halv 8, var ute och hoppade med syster och sen kom en av systers kompisar hit. Vi hoppade, drack saft och åt kex. När jag kom in så kollade jag runt lite och överförde bilderna. Sen började jag läsa på prov.. Har nu läst i boken 2 ggr sammanlagt och ska snart fara och läsa i häftet som jag inte ännu läst i. Men jag hoppas på att jag får en 8 :) Kommer sen komma en aning många bilder längre ner.. eller ganska många ;) Morgondagens schema:

Huslig ekonomi x2, Geografi, Kemi(prov), Matematik (far på stafettkarnevalsträning), Modersmål. Helt okej dag. Men har inte en blekaste aning vad jag ska göra på kvällen sen men, man hittar väll alltid på något?

Pussar

Här kommer bilderna nu:


                                    

Valde att sätta dom i miniatyr för annars skulle dom ta så mycket plats. :) Men snälla kommentera! ;)

Av Jessica Lundström - 6 maj 2010 15:56

Idag hade vi bara tre vanliga timmar i skolan, för de tre sista timmarna var vi ute och lyssnade på olika jägare som kommit dit. Till slut så åt vi smörgås, saft och kex ;) Vi fick sluta typ en halv timme tidigare, like it! När jag kom hem satte jag mig och gjorde geografi läxan och läste på Kemi-prov. Kom just in, har varit ut och gå med syster och hund. Nu ska jag bara låta syster kolla sin sida, så far hon och jag ut och hoppar och fotar lite. Kommer maybe bilder senare. Det är fint väder och varmt, ca. +23 i solen visar det. Men ska låta syster kolla sitt nu.

Dagens fråga: Vad ska ni göra på helgen?

Jag ska nog inte göra något speciellt, på lördagen ska jag iallafall på kalas :)

Kyssar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! Jag är en tjej på 14 höstar som bor i en liten by nere i södra Finland. Är förstås en stolt finlandssvensk ;) Jag tycker om att vara med vänner, sjunga, dansa och vara på datan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards