jessicawillhelmina

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Jessica Lundström - 7 maj 2010 16:55

Har nu lagat ny header och satt ny visningsbild, som ni säkert redan såg ;) Tycker väll att headern är helt okej, säg gärna vad ni tycker. Vad tycker ni att jag ska skriva mer/mindre om? Nu ska jag nog gå och kolla på teve med mamma och äta tacochips. Eller får se hur jag gör ;)

Puss

Av Jessica Lundström - 7 maj 2010 16:15

Hej alla söta!


Idag hände inget speciellt i skolan, blev ingen stafettkarnevalsträning  för att det spöregna. Vi slutade kvart i tre och jag hade ju förstås turen att det spöregna när jag skulle cykla hem. Så när jag kom hem var jag genomvåt, så hängde kläderna på tork och satte mig och kollade på teve. När mamma kom hem så började jag laga bärparfait med blåbär, gick inte så bra xd hihi. Den ska nu fara i frysen till åtta tiden, kan inte vänta?! ;) Just nu sitter jag och hör på musik och såna grejjs. Har ingen aning vad jag ska göra ikväll, för som sagt så spöregnar det ute! -.-' Kanske kommer någon bra film på tvn, vem vet?

Fråga: Vilken sång skulle passa bra att sjunga på avslutningen i skolan? ;)

Pussar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! Jag är en tjej på 14 höstar som bor i en liten by nere i södra Finland. Är förstås en stolt finlandssvensk ;) Jag tycker om att vara med vänner, sjunga, dansa och vara på datan.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards